Everything about دانلود کتاب صوتی رایگان

Wiki Article

اگر به اثر مرکب و اثر موجی معتقد شویم و بدانیم که موفقیت در سایه سخت کوشی، نظم و عادت های خوب به دست می آید، متوجه خواهیم شد که نباید در انتظار کسب نتایج آنی باشیم. تفکر مایکروویوی و فست فودی در مورد موفقیت هرگز وجود ندارد!

برچسب‌ها: دانلود رمان، رمان عاشقانه ایرانی، دانلود کتاب شب اسفندی برای موبایل، دانلود pdf رمان، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان جدید، رمان جدید، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، pdf عاشقانه، رمان جدید عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه جدید، دانلود رمان عاشقانه

شما نمی توانید درباره چیزهای بزرگ تصمیم بگیرید ، فقط باید درباره چیزهای کوچک روزمره تصمیم بگیرید. وقتی این انتخاب های کوچک روزانه به یک اتفاق بزرگ تبدیل شدند ، دیگر گزینه دیگری ندارید.

نهضت قرمطيان و بحثي در باب: انجمن اخوان الصفاء و خلان‌الوفاء در ارتباط با آن

( ۲

باتوجه به اینکه هنوز نسخه ترجمه شده کتاب را ندیده‌ام، قاعدتاً توضیح من را به عنوان تایید ترجمه درنظر نگیرید. اگر چه تا این لحظه که متن را می‌نویسم، سه نفر از دوستانم، بخش‌هایی از نسخه‌ی فارسی را خوانده‌اند و هر سه به اتفاق، کیفیت آن را تایید کرده‌اند.

شمابسیار عالی عمل کردین..مچکرم ازتون ..ازخانم آقاجانی هم کمال تشکررو دارم ب امید موفقیت بیش از این

کارهای او به واسطهٔ افزایش هوش داستانی، به مردم سراسر دنیا کمک کرده تا هدف خود را بیابند و زندگی موفق‌تری داشته باشند…

شهرکتاب منبعی از کتاب های الکترونیکی است که تیم مدیریتی سایت تلاش کرده است تا محتوایی باارزش و با کیفیت در اختیار علاقمندان قرار دهد. در here این مجموعه سعی شده است حقوق ناشر حفظ شود و همچنین از نویسندگان و مترجمانی که مایل به همکاری با ما هستند استقبال شود.

– اقبال به مردم به نسبت یکسان فرصت می‌دهد، آفتاب اقبال در آسمان می‌تابد، ولی بایستی به آن بنگرید، نه این‌که با چتر، خود را از آن پنهان کنید.

اگر از علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و روانشناسی هستید و می‌خواهید مسیر موفقیت برایتان هموار شود، این کتاب فوق‌العاده برای شما مناسب است.

بنابراین اگر دارن هاردی بخواهیم که درباره شانس بد یا افراد کم شانس صحبت کند،آدم های بد شانس از نظر او کسانی هستند که به اندازه کافی برای یادگیری و توسعه فردی تلاش نکرده اند یا از فرصت های شان دقیق و در زمان مناسب استفاده نکرده اند

برچسب‌ها: داستان صوتی، دانلود رایگان کتاب صوتی، داستان کوتاه، دانلود کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی داستان، داستان صوتی، داستان صوتی، کتاب گویا، دانلود کتاب صوتی رایگان mp3، داستان صوتی کوتاه، دانلود داستان کوتاه، دانلود رایگان کتاب صوتی، داستان کوتاه

برچسب‌ها: شیخ صنعان، منطق الطیر، عطار نیشابوری، داستان شیخ صنعان عطار، داستان کهن، حکایت شیخ صنعان، داستان کوتاه، داستان صوتی، کتاب صوتی، دانلود داستان کوتاه، داستان صوتی کوتاه، دانلود رایگان کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی داستان، داستان صوتی

Report this wiki page